Megvan a kicsike!

2010.02.17. 21:52

Délelőtti hadjárat után sikeresen megszereztem a DJ szettemet. Tartalma: Reloop RCD 900s, RMX20, RSM90, Sennheiser HD202, és egy bitang alu-koffer. Elég jónak tűnik, remélem viszem vele valamire még... Szöveg helyett itt van 2 kép. Első tesztelésen már túl van, szerintem nagyon jól teljesít.

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: dj

Rengeteg ideje nem hagytam magamról jelet a blogon, azért mert egyszerűen elfoglalt voltam. Időközbe új hobby-nak híve lettem mely nem más mint DJ szakma. Sajnos közeleg az érettségi, nem mintha tanulnék rá vagy valami, de kevés időm van. Innentől megpróbálok aktívabban blogolni stb...

Hétvégente mixeket készítek egy online rádiónak melyet ezen a linken érhettek el. koros-online.info Az ide készült mixeimet megtekintheted a DJ blogomon melynek címe: p1lu.blogspot.com/
 

Felkérésre csinálnom kellett, egy kampányvideót, hogy a fordított napot a suliban, mi tarthassuk. Hát a végeredmény itt látható, de sürgetett az idő, egyéb pontatlanságok előfordulhattak benne:) A videot, sony vegas 8 as al  vágtam, és Adobe After Effect adta az effecteket. Tehát a videó, amellyel kampányt nyertünk. Jó szórakozást, jöhetnek a kommentek.

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: magamról

Újabb apróbb projekt be vágtunk bele, még pedig a tragikus állapotú tűzrakóhely teljes pilu07: S6009555restaurálásába. Kellett a dolog nagyon mert, nyáron szinte mindennapi használatban van. Kisebb kerty party, családi pirítás ezek nagyon hangulatosak tudnak lenni, ha a tűzrakónk is szépen mutat. Ezek mellett szabadtéri főzésnek is nagy teret nyújt. Tehát a munkát elkezdjük, és megpróbálunk sikert aratni:)

 

 pilu07: S6009557

A munka a lepukkant tűzrakóhely lebontásával kezdődött ami egyszerű volt, mert a cement kiégett a téglák alul-közül és csak hullott szét a tűzrakó. A kora több mint 5 éves volt. Ezzel a roggyant anyagokból állo készlettel tehát 5 évet kibírt, ami nem rossz. De most törekedjünk a több élettartam felé.

 

Tehát ismét rendelkezésre állt a nagy szilárdságú dísztégla több mint 90 es létszámmal.pilu07: S6009560 Elsőnek a méretét terveztük újra, ami majdnem duplája lett az előzőnek. De nem is baj, nagyobb tűz, több ember, több siker. Ja és kicsivel több munka, de azt kell mondjam ez egy könnyű kis munka, ha adott a keverő. Mi kb tűző napon 40 fokba csináltuk, de egyáltalán nincs rossz emlékem róla.

 

pilu07: S6009561pilu07: S6009568Akkor kész a csupasz terep kezdődhetett a beton alap, és a pontos hely felmérése. Amint ez megvolt kellett keverni betont, és egy kör alakot kialakítani. Kezdődött a falazása amihez szintén nem kell semmilyen ismeret. 4 sornyi téglát pakoltunk, majd a teljes tetején ismét beton peremet csináltunk.

 pilu07: S6009578

 

 

 

 

pilu07: S6009580

pilu07: S6009584 

 

 

 

 

A képeken láthatóan készült el a tűzrakóhely, de még ez nem a teljes vége. Itt egy igen fontos lépés következett amellyel, nagyon sokat növelünk az élettartamon, és a szépségén.pilu07: S6009588 Tehát megoldás TŰZÁLLÓSÁG! Amit samot por, és vízüveggel értünk el. A következőképpen néz ki felhordva a tűz által érintett helyeken.

Szerző: pilu07

3 komment

Címkék: kert

Medence építés házilag

2009.06.29. 19:48

Nos amivel mostanság nagyon el vagyok foglalva az nem más mint ez:

Apummal elataláltuk Május 28.-án, hogy jó volna valamit csinálni. Medencét vetette fel, én pedig támogattam. Rengeteg munka árán, lassan de haladtunk. Ez az egész nem az anyagköltségről szól, hanem a rengeteg munkáról, de ezt csak az tudja aki csinálta. Sajnos ennek a jó kis válságos helyzetnek köszünhetően, lőttek a nyári munkámnak, és ide vetettembe az energiámat.

 pilu07: S6009000

1. A medence helyét úgy kellett megtervezni, a nap érje sokat, ne legyen fa 2-3 M es körzetben, jó talaj legyen. Képeken láthatóan találtuk meg a helyszínt. Ezek után élesbe kiparcelláztuk a medence helyét, méretét.

 

 

pilu07: S6009002

2. A munka  veszedelmes ásással kezdődött, amit azt hittem sose ásunk ki, tehát 11 köbméternyi homokot kellett eltávolítani. Semmi markoló, csak az egyszem ásonkba bízhattunk. 2 hét volt csak az ásás. Utána a végefelé már készültünk volna a betonozásra, de kis anyagi probléma adódott amely 3-4 napot elvett. Be kellett szerezni 8 zsák cementet, 1 köbméter sódert, és 1 zsák meszet.

pilu07: S6009303

 

3. Azután pedig jött a betonozás, itt is sok munka volt,mert nem volt betonkeverő,és keverni kellett. De két nap se kellett és az alja kész volt vastag betonnal. Majd néhány téglát behelyeztünk, pl; fokozatok aljára. A betonok alatt mindenféle betonvast beletettünk, így időt állóbb lesz, meg masszívabb.

 4. A falazással folytatódott. A 280 bontott tégla állt rendelkezésre, őket falaztuk be. Itt különösebb lépést nem alkalmaztunk.

pilu07: S6009305

pilu07: S6009309

pilu07: S6009311


5. Amikor kész volt a falazás, 120 darab "széptéglát" kellett beszerezni, hogy legyen egy kicsit ékesebb, és ne mennyen bele a piszok, meg több víz férjen bele:) Itt már a lépcső is ki volt alakítva.

pilu07: S6009316

 

6. Jöhetett a vakolás. Itt szintén apum volt a főszereplő, én csak kevertem az anyagot. Nagyon szépen egyenletesen csináltuk meg. Későbbi fotókon visszaköszön.

 

 

7. Betonperem elkészítése volt, aminek feladata a tégla pilu07: Beton párkánybetakarása, és az élek gömbölyítése. Elkészítése zsaluval volt lehetséges, és abeton alatt vasakat helyeztünk el a tartósság kedvéért. Végezetül bevasaltuk a beton éleit és szép kis párkányt sikerült csinálni, ami 2-3 cm el növelte a magasságot..

pilu07: Vakolva.

 

 

 

 

 

 

8. Festés: Talán a legnehezebb feladat itt, a festék választás, és beszerzés. Ha egy átlag ember bemegy egy festék üzletbe, és medence festéket kíván, akkor neki teljesen jogosan az IZOFIX medencefestéket ajánlják. Minden szép és jó amíg az árat nem tudja. Amikor persze meghallja, hogy 0,75 L es kiszerelésben közel 3000 FT, és utánagondolkodik, hogy 1 kis dobozzal 5 m2 re elég 2 rétegben. Tehát a mi esetünkben ez 7 darab IZOFIX et jelent. Ne is számoljunk utána mert bőven húszezer forint... Tehát az IZOFIX olyanoknak való akik talán valamivel pénzesebbek. pilu07: Kifestve teljesen kész július 8.

No de a lényeg, hogy hosszú utánajárással, eldöntöttuk lábazatfestéket vettünk kékbe 2 dobozzal, és egy fehéret. Jól összekeverve a képen jól látható a szín, hogy tökéletes. Minden szép és jó, csak még 1 tesztet kell kibírnia. ÁLLJA A VIZET RENDESEN, mert ez az egy a lényeg a medencefestésnek. Ha beválik és legalább egy évet kibír akkor már megérte....
 

 

Egy kis "ilyen volt, ilyen lett..."
 

A teljesen vakolt állapot

pilu07: Kész a vakolás és a perem

Teljesen készen 2009. 07. 08

pilu07: Kifestve teljesen kész

További képek a >>>FOTÓTÁRAMBA<<<

Szerző: pilu07

21 komment

Címkék: kert

Néhány apróság.

2009.06.16. 20:05

Újra itt vagyok, nem vesztem el. Sőt a motor is megvan, úgy volt eladom, és veszek egy enduro-krosszt, de nem volt szívem. Márka és tipushű maradok!:) Szóval továbbra is boldogítalak NRG -s bejegyzéseimmel. A kis kihagyásnak az volt az oka, hogy elfeledkeztem mindenről, összevissza kapkodtam az elmúlt időben stb... Mostmár megpróbálok ismét aktív lenni. A motoron is történt egy két apróság. Pl, vettem bele egy új akkut mert a régi; nagy volt bele(méret), és nemtudtam rendesen lecsukni a nyergem. Meg már cserére érett, nem töltötte a motor újra. Az új persze nem volt olcsó mint manapság semmi sem, 4300 FT volt az ára. Ez egy savas 4 amperos kisméretű akku. Itthon szépen felsavaztuk meg ienek... A neon is rendesen szuperál. A fékem (hátsó) sajnos dob, és eléggé sok állítgatás után lehet normális fogásra bírni. Nekem részben sikerült.

Csütörtökön jön meg az új papucs a motorra, előre és hátra. Ha valaki szintén akar cserélni, én 130/60 13" vettem, Heidenau K62 eset. A kettő együtt berakással, közel 20 kiló lesz, de ez most nagyon kell, mert durranás határán van a hátsó.
 

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: piaggio nrg

Neon (KÉPEK HAMAROSAN)

2009.05.24. 10:52

Beszereztem a héten egy neon szettet. Gondoltam valamit kezdenem kellene az optikával is. Hát nagyon feldobta a dolgot, jobban mint gondoltam. Most leírom a szerelés menetét, meg stb..

1. Először felkerestem egy számítástechnikai üzletet ahol a legolcsóbban tudtam megszerezni a neon szettemet. 1850 FT/2 neon stb..
2. Kerestem embert akivel be tudom felezni az összeget, mert nekem nem kell mind a 2 neon, sikerült is még fekete dobozt is szereztünk, így 925 FT ból lett meg a fullos neonom.
3. Kinyitottam a packot amiben, minden olyan hasznos kellék benne volt amivel egy 10 éves gyerek is feltudja szerelni. PL; öntapadós rögzítők, kapcsoló, gyorsrögzítők... Ezekkel pár perc volt míg felrögzítettük a bal oldalidom alá.
4. Bekötés. Megvan a megfelelő, vízmentes, biztonságos hely akkor folytassuk a bekötéssel. A szettben kapott fekete dobozt, célszerű az akksi mellé tenni. A neonból feljövő kis csatis vezetéket, a szétpattintott dobozba csatlakoztassuk. Meg fogod találni a helyét. Onnan pedig a dobozból kijövő vezetéknek adjunk tápot, csatlakoztassuk az akkumlátorra, itt is piros fekete a vezeték...
5. Közben nem tértem ki a kapcsolóra azért, mert az logikus hova megy, te döntöd el. Én a doboztartó-fém aljára helyeztem. De hát van aki jobb helyet találni.
6. Próbáld ki, gyakorold a kapcsolgatást, reflexből mer ha zsarut látsz illik gyorsan cselekedni, mivel TILOS égő kék-piros neont felszerelni, mert a rendőrség színe. Ott lehet csak ne égjen :)

Remélem sok segítséget ad egy KEZDŐ leírása. Jó munkát.
 

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: piaggio nrg

Még mindig tele kérdéssel:)

2009.04.22. 18:15

Még mindig elég tájékozatlannak érzem magam, mert az előző kérdéseimre még mindig nem találtam választ. Keresgéltem meg stb... No de megint egy új kérdés van. Egyikre magam próbálom megtalálni a választ arra, hogy hány literes a tank, és mennyit eszik 100km en. Azért van erre szükség mert, ebből adódóan lehet a benzinszintmérőm sem pontos. No hát ha pontatlan akkor ezt is be kell állítani.
    Vettem a héten 1 kg fagyállót, valami hatásosat, meg kíméli az aluminíumot meg stb.. Na és itt az újdonság kedvéért újabb kérdés; - Hogy kell cserélni hűtőfolyadékot, mert ha feltöltöm akkor belemegy 1 dl, közbe a MIN jelzést meg se közelíti, és nem fér több bele. A jelzéshez vagy nem folyik el odáig, vagy nem tudom.

    Na a végére azért be írom, hogy lesz majd azért remélhetőleg 1 év mulva olyan, hogy full tájékozodtan fogok írni NRG s cikkeket. Mindenki itt kezdi, sőt! A héten lehet kerítek vmi szerelőt és kifaggatom:)

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: piaggio nrg

Elég jó motorolajt sikerült vennem, 3600 FT ért helyi motoros boltban. Remélem szeretni fogja:) Castrol Power 1 Racing 2 T. Ma azt fogom tesztelni, hogy kivillant a benzinkút ikon, és meddig bírja tankolás nélkül. Azért mert amikor tankolok 3 lityó fér csak bele. Ja de az is lehet hogy csak ekkorka a tankom.

E közben, még mindig csak tapogatózok a sötétbe, mert őszintén nagyon gyenge a hozzáértésem. Ezért azt se tudom, hol cseréljek hajtóműolajat, és egyáltalán kell e? Vagy egy másik kérdés, hogy hidegen normális ha csúszik a szíj? Melegen már normálisabban ránt. ÉS miért kattog néha az air Flow feliratú kis dobozkánál valami?

Szerelőt már kerestem, de nem az a célom, hogy köteg pénzt hagyjak ott neki, mert ha konkrét mondanivalóval megyek már nem kell keresgetnie. Szóval értitek.

 

Ha ezekre a kérdésekre tud valaki választ, komizzon vagy a pilu07@index.hu msn es elérhetőségemen vegyen fel!

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: piaggio nrg

Piaggio NRG MC2 (2001)
Motor2 ütemű
Hűtés rendszervízhűtés
Hengerűrtartalom49,2 ccm
Lökettérfogat40x39,3 mm
Sűrítési arány12:1  (-+ 0,8)
 Görgő 8.4g-os görgő
Méretek(mm) (max)
Hossz1790
Szélesség800
Magasság1100
Tengelytáv.1280
 Abroncsméret 130/60-13"
  
  

HAMAROSAN

Első kis szépítgetés

2009.04.12. 10:45

Tegnap délután felhasználtam a Szilikon spray-met, amivel a müanyag alkatrészeket (kb mindent szép fényesre varázsolni. Autósboltba vettem 300 ml, Prevent szilikontm és azzal fújkáltam be. A taposómat muszály volt, mivel ilyen folyásnyomok, meg kifehéredések voltak rajta. Oda tervetem a szilkonozást, de ki kellett próbálnom az idomokon is, és tökéletes lett az eredmény. Kicsit fújok rá - egyből töröl rongyal, addig amíg szép fényes nem lesz. Az eredményt láthatjátok. Nekem nagyon megérte az a 710 FT. Akik eladni szándékozzák motorjaikat azok szerintem ápolják le mert nagyon szép hatást ad a motornak, és jobban tetszik a vevőnek. Utána meg kellett mutatni a városnak mim van, és száguldoztam egyet a központban.

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: piaggio nrg

Megvan az NRG m:)

2009.04.08. 13:36

Tegnap pesten megtaláltam az igazit, robogók terén. Egy fekete-szürke NRG MC3 at, ami 2001 es és nem túl sok km el. Nagyon megtetszett, független attól, hogy nem a legjobb esztétikai állapotában volt. Motorikusan egyenesen király volt, vette a fordulatot, és hazafele úton pedig meglepő végsebességgel mutatkozott. Teletankoltam még pesten és irány haza. Hazafele úton, egész Albertirsáig tökéletes úton jöttem, minimum 70 km / h és maximum 85 km /h val, és ki hangsúlyozom, hogy simán bírta volna a 95-100 at is. Amikor hazaértünk akksit kellett cserélni mert megadta magát a gyári akksija. Sajnos a mostani akku ami benne van túl nagy és nehezen lehet az sisaktartót lenyomni. De cserébe tökéletesen működő motort kaptam, így minden pontosan mér, és minden elektronikai cucc működik. Suliba is tetszett mindenkinek, ennyi pénzért biztos nem találtam volna, ilyen típust.

A kép friss, itt már 2 napos a gép:) Ezen a délutánon beállítgattam, tisztogattam stb.. PL légszűrőt.

Majd amikor változás, vagy módosítás lesz akkor az leírom. Tervbe vannak azért morcosítások, meg szépítgetések.
 

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: piaggio nrg

Piaggio NRG MC2

2009.04.04. 11:48

 Piaggio MC3 at néztem ki Vízhűtéses, fordulatszámmérős robogót, ami minimum 2001 es lesz és remélhetőleg szép és jó állapotú. Ha elmennek a simson alkatrészek, meg picit gyűjtök akkor ha minden jól megy májusra szeretném megvenni. A robogók nem tetszettek eddig amíg ezt megláttam. Hihetetlen de jobban megy mint 80 KM/h, nem egy esetet hallottam amikor túllépte a 100 at. Emellett 2,5 L es fogyasztás egyenesen szenzációs. Nagytestű dizájnos robogó fordulatmérővel. Már csak cash kell és azzal furikázok!:D Az hogy honnan veszem nem mondom el mert elviszik előlem:P:D

Szerző: pilu07

1 komment

Meglépett....

2009.03.17. 13:25

Eddig volt Vizslám! :( Megyek most nemrég a kertbe, és az fogad, hogy minden üres csendes, sehol semmi. Gondoltam a házában fekszik, pihen. Odamegyek a kenneléhez, és a rács elemet kiszaggatta, és kibújt egy 12 cm átmérőjű résen. Nem tudom miért ment el, hiszen meg volt a mozgásigénye, rengeteg kaját kapott... Megjegyzem, ilyet még a Rotim se művelt a kennelével. Rejtéj marad hová, hogyan és miért ment el... De nem adom fel, próbálok szerezni másik kutyát;)

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: kutya

Magyar Vizsla

2009.03.13. 19:47

A mai nap délelőttjén, sikerült beszereznem egy Magyar Vizsla kölyök kutyát. Első találkozásra is nagyon aranyos volt, de mikor utaztunk hazafele, nagyon összebarátkoztunk. Őt Zsófinak hívják, és nagy meglepetésnek szuka. Még kölyök 4,5 hónapos kiskutya. Kicsit bolondos de mellette okos és gyors is. Remélem egészséges, okos, és szép kutya lesz belőle. Próbálom amikor időm van vele foglalkozni, tanítgatni meg leszoktatni a hülye szokásairól! Legalább a kert már nem üres, hanem van valami mozgás benne:)

Néhány kép róla.

 


 

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: kutya

Két hét terméseként elkészült a várva-várt csoda, a képekből-doc ba átvitt Javítási könyv. Ez a példány csak néhány hibával rendelkezhet, nyomtatásra egyenlőre nem alkalmas. Olvasásra pedig kifejezetten a legjobb, könnyen kivehető ábrák, jól látható betűk, és érthető elrendezés. A .rar fájl 72 darab dokumentumot tartalmaz, és több mint 140 oldal útmutatást. A dokumentum gépelve készült, és képszerkesztő álltal belevágott képekkel. Kibontva 235 MB, csomagolva 50 MB körül van Bármely észrevétel van, email ba várom. Remélem mindenkinek hasznára fog válni. Megkérnék mindenkit, csak engedéllyel terjessze! A főoldalon lévő névjegyem letörölni tilos! Ennyit kérek, hogy ezzel tiszteljen meg minden kedves letöltő! Az alábbi E-mail címre várom az észrevételeket. pilu07@index.hu, ugyanez az msn em is.
EDDIGI MUNKÁIM


>>>LETÖLTÉS S51 Javítási Könyv<<<
>>>ÁLTALÁNOS 2T tuning<<<

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: simson

 

Először is elnézést mindenkitől akit jankának hívnak, de az én kreativitásomhoz képest ez volt a legjobb amit kitaláltam neki. Mivel Janka napján került hozzám. Ez a kutya ha lát engem nyugszik, ha nem lát akkor kiveri a balhét és közel 2 kg s sullyával 25 cm hosszuságával,  20 cm magasságával, neki áll "visítozni". A kutyi pedig már nem mai csirke hanem, egy felnőtt ivarérett. 1 doboz kell neki és akár éjjel nappal onnan figyel, őriz hogy el ne menjek tőle 2 m nél messzebb. Ő egy Német Törpe Pincser(pinscher) fekete-cser színben pompázik:D És kicsit értelmetlen nézésével néha, idegesít is. IQ ja talán 2 de nem vagyok benne biztos. Enni meg kakálni tud de mást nem igazán. Egyébként nagyon szeretni való, odabújós tipus. Naponta eszik kb 15 dekát... Zene mellet könnyen alszik. Jelenleg eladó, dobj egy mailt ha megtetszett. 15 e az irányára....

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: kutya

 

A babetta 210, azaz a volt motorom

Először is nézd meg a cikkemet a SportMotor.hu - n

Nos hát a történet úgy volt, hogy anno 2008 áprilisában, megtetszett ez a kis fantasztikus motor és addig gürcöltem míg meg nem vettem egyet. A motor egy budapesti özvegy asszonytól vettem 20 e FT ért, a motor amely eléggé el volt hagyatva. Nem kellett sok szakértelem a restaurálásához, 1 hét alatt már suliba jártam a motorral, meg mindenhova amíg a benzin el nem fogy. Zöld színű gyárias állapotú volt 1987 es évjárattal. Egész nyarat átmotoroztam, sokszor kellett szerelni. Erős példa erre egy bicajos túra ahová motorral mentem, és drága jó osztáytársaim kihasználva, hogy nem a leg beszámíthatóbb állapotba voltam :) a lelakatolt babettámmal kezdtek el driftelni a vizes betonon x) Tehát a lényeg, hogy egy esés után, a szabadon futóm tönkrement. Ennek javítása 14 e lett volna, de én sajnos a barbár utat választottam a 7 e nek hangzó egysebességgé alakítást. Nagyon beleszaladtam tudatlanul, és még a szerelő is átvert, de ez más téma. A lényeg, hogy a 7 e Ft ből egész érdekes módon 12 e lett... De ma már amikor túl vagyok az első hónapon amikor eladtam a motort, rutinból, 20 perc alatt meg tudtam volna oldani, megfelelő alkatrészekkel. Tehát kellett fél év mire rendesen értek a babettákhoz. Emellett van egy 207 es babszim is amelyet majdnem hetente szétszedek csavarokig, majd összerakom, azóta is életben van:) Visszatérve a 210 es em hez, 0 hónapja adtam el egy békéscsabai srácnak 17 e FT ért. Remélem ma is gurul a kismotor. Megpróbálok márkahű lenni és szerzek újra egy 210 es pöpec motorot!
Ez lenne a "rövidke" kis történetem a Babetta 210 esemről.

 1. Hátsó lámpa, 2. Hátsó sárvédő, 3. Pumpa tartó, 4. Csomag tartó, 5. Szerszámtároló, 6. Hátsó teleszkópos egység, 7. Légszűrő, 8. Üzemanyagtartály , 9. Üzemanyagtartály sapka, 10. Kormány, 11. Fényszóró, 12. Borítás, 13. Elsővilla , 14. Elülső sárvédő, 15. Hátsó kerék, 16. Kipufogó hangtompító, 17. Pedál meghajtás láncja, 18.
Pedál, 19. Motor meghajtás láncja, 20. Sztender, 21. Üzemmód váltó, pedál/motor,
22. Alternator (borítás alatt), 23. Kipufogócső , 24. Motor, 25. Gyertya kábel pipával, 26. Elülső kerék, 27. Sebességmérő.

Típus Tulajdonságok
Motor Típus: Léghűtéses egyhengeres
Motor térfogat: 49 ccm
Henger furat/Dugattyúlöket: 39/41 (1.55/1.61")
Motor teljesítménye: 1.75 kw 5000 r.p.m. ±8%
Kuplung: önműködő centrifugal, 2 sebességes
Fék méret: 85x20 mm (3.55 x 0.79")
Gumik mérete: 2 ¼” x 16"
Motor suly: 51 kg
Max terhelhetőség: 135 kg
Max megengedett sebesség: 40 km/h
Tank ürtartalma: 4,2 liter / 1 liter tartalék
Motor hangereje: 70 decibel
Gyújtás: 6v, félvezető rendszer
Gyertya típus(ok): PAL N7, CHAMPION L-89CM, L-85, L-86, NGK B6HS, BOSH - W7AC
Első fényszóró: 6 V / 15 W
Hátsó lámpa: 6V/5 W, 6V/10W
Sebességmérő világítás: 6V/1.2W
Alternátor 6V/30W
Keverési arány: 40:1 207 nél 33:1

 

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: magamról

Köszöntök mindenkit aki a blogomra tévedett. Kelemen István vagyok, 17 éves, Gépésznek tanulok, Nagykőrösön lakok és ezt figyeld, ott is élek x) Na komolyra fogva a témát a blogot magamnak hoztam létre, na jó nektek is, hogy betekintést nyerjetek minden dologba ami engem érint... Magamról fog szólni, no meg érdekeltségeimről, autó-motor, számítógép-game stb... Remélem a sok uncsi sorokból lesz számodra érthető, és hasznos dolog. Mindig arról a témáról fogok írni ami eszembe jut. Na nem ragozom tovább, csekkoljad a blogomat jó sűrűn, jó szórakozást mellé!

Szerző: pilu07

Szólj hozzá!

Címkék: magamról